شرایط و قوانین

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات شرکت پدیده ساف به دقت مطالعه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏سایت شرکت پدیده سافت و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت پدیده سافت از سوی کاربر می باشد.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏های شرکت نرم‌افزاری پدیده سافت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ها و خدمات شرکت نرم‌افزاری پدیده سافت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود و شما توافق می‏کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

همچنین کاربر متعهد می‌باشد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب کاربری خود را حفظ نماید و مسئولیت تمامی عملیاتی که به وسیله حساب کاربری انجام می­‌شود به عهده خود کاربر بود.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت نرم افزاری پدیده سافت اقدام نماید.

اعطای مجوز و فعال‌سازی

  • هر گونه خرید از وب سایت شرکت‌ پدیده سافت، به صورت اینترنتی بوده و هیچ بسته فیزیکی برای شما ارسال نخواهد شد. بلکه خریدار پس از خرید نرم افزار، ایمیلی حاوی لایسنس فعال‌سازی نرم‌افزار و لینک دانلود آن را دریافت نموده و می‌تواند با استفاده از آن، نرم‌افزار خود را فعال ساخته و از آن استفاده نماید.
  • مسئولیت اعلام ایمیل صحیح و معتبر جهت دریافت سریال محصول و لینک دانلود با مشتری می‌باشد.
  • اگر نسخه­ آزمایشی نرم‌افزار را دریافت، دانلود و یا نصب کرده­‌اید، در این­ صورت دارای مجوز آزمایشی برای این نرم افزار می­‌باشید. شما می‌توانید فقط به منظور ارزیابی، و تنها در دوره­ زمانی ارزیابی توافق شده، که از زمان اولین نصب آن آغاز می­‌شود، این نرم‌افزار را استفاده کنید.
  • نرم‌افزار به تعدادی که در مجوز آن مشخص شده قابل فعالسازی می‌باشد.
  • اطلاعات ایمیل و تلفن همراه دریافتی از طرف مشتری در فرآیندهای اداری و مکاتبات آتی مورد نیاز بوده و مسئولیت صحیح بودن این اطلاعات بر عهده مشتری می‌باشد. در صورت ارائه اطلاعات اشتباه، غیر معتبر و یا غیر فعال شدن ایمیل و تلفن همراه مشتری، فرآیند استرداد یا پیگیری‌های بعدی با مشکل مواجه شده و مسئولیت این اتفاق بر عهده مشتری خواهد بود.
  • در صورتی که کامپیوتر خود را تغییر دهید و یا در نرم‌افزارها یا سخت­‌افزارهای دیگر که بر روی آن نصب می‌باشد تغییراتی اعمال نمایید، ممکن است از طرف شرکت ملزم به تکرار فعال‌سازی نرم‌افزار شوید. تعداد این عمل توسط شرکت مشخص می شود.
  • اگر نرم‌افزار به منظور استفاده بر روی بیش از یک کامپیوتر باشد، آن­ گاه مجوز استفاده از آن به دوره­ زمانی که از تاریخ فعال‌سازی نرم‌افزار در اولین کامپیوتر شروع می­ شود، محدود خواهد شد.

پشتیبانی

از هنگامی که نرم‌افزار خریداری شده فعال می‌گردد (به استثنای نسخه‌ی آزمایشی نرم‌افزار)، خریدار می‌تواند از سرویسهای زیر برای دوره­ ی زمانی مشخص شده بر روی بسته‌ی نرم­‌افزار (در صورتی که نرمافزار توسط یک رسانه­ ی واسط به دست مشتری رسیده باشد) دریافت نماید:

  • به‌روزرسانی نرم‌افزار از طریق اینترنت وهنگامی که شرکت آن را در وب‌سایت خود یا دیگر سرویس­‌های آنلاین منتشر کرده است،‌ انجام می‌شود. هر به­ روزرسانی که خریدار دریافت می­‌کند بخشی از نرم­‌افزار محسوب می­ شود و شامل شرایط توافق­ نامه­  می­‌باشد.
  • براساس توافق‌نامه نرم‌افزار، از زمان دریافت محصول تا مدت زمات اعتبار لایسنس آن، پشتیبانی فنی از طرق زیر در اختیار خریدار قرار می‌گیرد.
  • Email: support@persiandownloadmanager.ir